Страницы

пятница, 15 мая 2015 г.

Ես կարողանում եմ հայոց լեզու և գրականություն



Ես այս ուս. տարում կատարել եմ շատ աշխատանքներ: Գրականության և խոսքի մշակույթի դասաժամերին կատարել եմ շատ առաջադրանքներ և տեղադրել եմ իմ ուսումնական բլոգում: Ձայնագրվել եմ Արտբզզան ռադիոյում, վարել հարցազրույցներ, իսկ իմ համադասարանցի Ռաֆիկ Ավետիսյանի հետ մասնակցել եմ Վահան Տերյան տեսաֆիլմի պատրաստման աշխատանքներին: «Արհեստագործ» ամսագրում մուտքագրել և տեղադրել եմ «Ինչպես են ստեղծվել բարձրակրունկ կոշիկները» նյութը: Կարողանում եմ հեշտությամբ ու գրագետ ձևակերպել մտքերս, հղկվել է իմ բանավոր խոսքը, ամրապնդել եմ գիտելիքներս, հիմա համացանցից հեշտորեն եմ օգտվում,  ավելի հմուտ եմ բլոգավարության մեջ, հմտացել եմ ռադիոնյութեր պատրաստելու  գործում և  ավելի վարժ եմ արտահայտվում:  

Комментариев нет:

Отправить комментарий