Страницы

вторник, 19 мая 2015 г.

Ես կարողանում եմ հանրահաշիվ և երկրաչափություն

                                                 Ես ՝Սրբուհի Պետրոսյանն եմ։

Այս կիսամյակ ես ավելի հեշտությամբ եմ կարողանում օգտագործել բլոգս, ավելի հաճախ եմ այն թարմացնում։ Ես ապագա վարսահարդար եմ , և մաթեմատիկայի ժամերին մենք ուսումնասիրում ենք այն թեմաները որոնք առնչվում են վարսահարդարման հետ, մասնակցել եմ վարսահարդարման հետ համատեղ բոլոր դասերին։ Այս կիսամյակ ավելի հաճախ ենք բանավոր հաշվել, սովորել եմ բանավոր հաշվելու մի քանի պարզագույն հնարքներ, որոնց շնորհիվ հաշվիչը օգտագործում եմ բազմանիշ թվերի հետ գործողություն կատարելու համար։ Մասնակցել եմ <<Կենգուրու –ֆլեշ մոբ>> մաթեմատիկական ստուգատեսին և <<Մաթեմատիկական>> ընտանեկան ստուհատեսին։ Պատրաստել եմ ուսումնական նյութեր՝ պրեզենտացիաներ։ Կից ֆայլում ներկայացնում եմ մեր անցած նյութերը, որոնք եմ ես կարողանում կիրառել իմ արհեստում։



Թեմա՝ Կարողանում եմ /1- այո, 0 –ոչ/ Կիրառում եմ
Բլոգավարել, հասցե՝ 1                            1
Մեծությունների        0                            0
չափում, չափման
միավորներ
Ամբողջ ցուցիչով        0                            0
աստիճան
Աստիճանի
կիրառությունը           1                            1
Թվային ուղիղ
Կոորդինատային        1                            1
հարթություն
Կետ, ուղիղ, ճառագայթ  1                       1
Բեկյալ, բեկյալ գծեր       0                         0
Բազմանկյուններ,          1                          0
բազմանկայն                   1                          1
տեսակները

Բազմանկյան                  0                          0
պարագիծ

Комментариев нет:

Отправить комментарий