Страницы

четверг, 22 мая 2014 г.

Ես կարողանում եմ

Ես կարողանում եմ

2013-14 ուս. տարում Հայոց պատմության առարկայից իմ ձեռքբերումներն են...կարողանում եմ առանց դժվարությունների կարդալ և հասկանալ պատմական իրադարձությունները և հասկացությունները:


1.Կարողանում եմ ակտիվորեն մասնակցել պատմության դասաժամերին տեղի ունեցող քննարկումներին հատկապես արհեստների պատմությանը վերաբերվող թեմաներին: Ուսումնական նախագծեր արհեստների պատմությունից, իրականացրել ենք հետևյալ նախագծերը:
 2.Օտար հեղինակները Հին Հայաստանի արհեստների և առևտրի մասին: Հերոդոտոսի հայտնի ուռենու ճյուղերով պատրաստված կաշվե նավերի մասին: Քսենոփոնը իր \\Անաբասիս\\ աշխատության մասին ներկայացնում է հայ շինարարների ոսկերիչների կաշվեգործերի.հայտնի գարեջրի մասին: Արաբ հեղինակ Մասսուդին միջնադարյան Հայաստանի գորգագործության գործվածքների մասին: Դասարանում իրականացվել է նախագիծ վարսահարդարման պատմության մասին Մանասերյան Մարիամ և ընկերներ, որին մասնակցել ենք նաև մենք: Բոլորս մասնակցել ենք նաև Հին Հայաստանի առևտրի և արհեստների զարգացման առանձնահատկություններին: Կարողանում եմ կազմել Պատմության առարկայի Ա. մակարդակի թեստեր:

Комментариев нет:

Отправить комментарий